7.11.11

Little Wings - Black Grass (2011)


Haig de reconèixer que em va costar trobar-lo, havia llegit sobre ell, vist algun vídeo d’ell, però no hi havia manera de trobar-lo enlloc, o quasi bé a enlloc. Finalment, quan em pensava que no aconseguiria trobar-lo, aconsellat per un internauta desconegut, vaig anar a parar a la pàgina web de K Records, el seu segell discogràfic. Allà, poc convençut de reeixir en la meva recerca, vaig sol·licitar que m’enviessin una còpia d’aquest Black Grass (2011). Sorprès, una setmana més tard el vaig rebre a casa. Que voleu que us digui, m’agrada l’underground i que m’ho posin difícil, però potser això és fer-ne un gra massa, una mica més i m’ho perdo. Aquest personatge multi-disciplinar que hi ha darrere del nom Little Wings , que va a la seva i al seu ritme, ens “envia” un disc des del mes remot de l’underground nord-americà. Ens ofereix una música reposada, tranquil·la, de guitarres acústiques acompanyades per la veu de Kyle Field, un tipus peculiar que en trenta minuts, i de forma senzilla, en té prou per presentar-se i demostrar-nos que des de l’anonimat també es fa bona música.



http://kyledraws.com/