12.4.12

Buffalo Tom - Let Me Cover Over (1992)

El desconeixement i certa incredulitat feia que no em refies d'aquest grup de Boston. Era l’època en que es portava escoltar grups que fins aleshores la gran majoria havia ignorat, era l’any en que explotava Nirvana i sortien grups de rock alternatiu per tot arreu. La portada no em convencia, trobava que potser només era un posat, i per por de caure en la convinença del moment, en un principi no els hi vaig fer massa cas. Després d’indagar una mica i dóna’ls-hi una oportunitat, vaig descobrir que feia anys que feien bona música i que no eren uns arribistes d’última hora, vaig descobrir que Buffalo Tom no només era Let Me Cover Over i sobretot eren molt més que “Taillights Fade”. Per sort ho vaig descobrir a temps, ara ja un temps, tot just fa vint anys.




http://www.buffalotom.com